KahveliBiAnne Bende şimdi 17 haftalık kimse yok mu yazacaktım. Sürekli hareketlerini takip etmekten paranoyaya başladım. Sizler hareketlerini hissediyor musunuz? Benim 2. Gebeliğim olduğu için elhamdulillah ayırt edebiliyorum hafif gıdıklama gibi bazen bağırsak hareketi gibi💕 Pıhtılaşma için her gün iğne ve hap kullandığım için de çok tedirginim. Bu endişe doğuma kadar devam sanırım💐🙏🏻