Gamzeaksam Mervekaram22 şafak 68 ve korku saldı benij🥹🙈 normal doğum istiyorum ama kısmet tabi bakalım
Girlmom_ Gamzeaksam 39+1 sabırsızlıkla bekliyorum gelsin diye doğum korkusundan sanırım bi an önce olsun bitsin istiyorum 😊
Hatice2306 Merhaba benim 51 günlük. Daha yolun başındayız. Allahım tüm hamilelere ve hamile kalmak isteyenlere yardım etsin. Bulantılar ila başım dertte. Çözüm bulan varmı?🤰
Sibel0510 Hatice2306 sade soda veya ılık süt karnın agrırsa ılık şerbetli su iç ben oyle gecirdim benim çok bulantım kusmam olmadı ama mıde yanıyor bulanıyor gıbıydı onlarla atlattım şuan 34+1 deyim son zamanlarda ztn olmuyor o zamanda da kasık ve bel ağrısı başlıyor