Ömer beye gidiyorum ben de kızlar. Kendisi ilgili bir doktor. Sorulara cevap veriyor. Ultrasonda bebekle ilgili detayları gösteriyor. Yalnız ben eşimle girmek istediğim zaman eşle alamıyoruz demişti. Bu arada normal doğum olduğunda yalnızca ebeler doğuma giriyormuş. Aksi bir durum olursa nöbetçi doktor giriyormuş.