ByzzS Kızlar 35 haftalığım haftaya hurma tüketme başlayacağım doğum İçin ama hurma çeşidi farkediyor mu
Yagmur-194 Emo47 bende öyle biliyordum ama ilk aylarda tehlikeliymiş. İlk gebeliğimde çok yedim ve bebeğimi kaybettim. Yinede doktoruna sor istersen.
sevaldqn1 Emo47 ilk aylarda gun icinde 1den fazla tüketimin iyi olmadığını duymuştum bence gene de bir araştır
Varligibirdertyokluguyara Emo47 sağlıklı evet ama rahim kaslarını uyardığı için ilk aylarda fazla tüketmeyin günde en fazla 2 tane .
Mervesrsy Emo47 evet ilk zamanlar tavsiye edilmiyor ben de düşük yapmıştım öncesinde gerçi bırkac ilaç içmiştim geciktirici falan onun da etkisi olabilir ama siz yine de yemeyin çok yüksek içerik açısından
ByzzS Emo47 ben 35 haftalığım yine de tüketmeye korkuykrum doğumu tetikliyor diye bence dikkatli kullanın