Kızlar merhaba ben geçen ay Klomen ve çatlatma iğnesi vuruldum fakat döllenme olmadı geçen ay tutmadı bu ay doktorum tekrardan Klomen verdi Klomen kullandım ama çatlatma iğnesi vurunmadım çünkü yumurtam kendiliğinden çatlamıştı doktor gün verdi şu günler ilişki olsun dedi söylediği tarihlerde ilişki oldu bana âdetin Gecikirse tes yap dedi ama ben düzensiz adet olan biriyim ben bunu nasıl anlayacağım ne zaman test yapmalıyım? Çocuk tutunsun diye de duphaslon verdi.