[silindi] [silindi] evet genelde öyle söylerler benim de aşağıdaydı kızım çatılarım da çok müsaitti ebe 1-2 bilemedin 3 ıkınmada çıkarırsın demişti çok güzel normal doğum yapacağımı demişti bende hep inanıyordum ta ki kordon bağı boynuna dolanana kadar 🤗
_Abdullayeva5_ Ben gic doğum yapmadimda ama etrafmda her kes öyle soyluyo bebek asgidaysa kolay oluyor yardımcı olmusumdur umarim🥰
_Abdullayeva5_ [silindi] korkutmak istemiyorumda canım sezeryana nefret ediyorum çok insan gördüm sezeryan olan çok geç toparliyolar kendilerini en iyisi normal doğum 1 günə toparliyosun ablam normal doğum yapti valla gəldiyi gibi işlərini yapti😂
[silindi] [silindi] evet sezeryan beni zorlamadı fakat ben kendimi kollamadım sezeryan yerimden çok çektim Anlık gelişti sezeryanım zaten gece idi girdim çıktım 35 dk sürdü sürmedi yani güzeldi ama konuştuk ameliyat olurken piskolojik iyi oldu 🤗
_Abdullayeva5_ Ben daha yeniyim doğuma çok var ama korkuyorum 😂 hər kəsi goruyorum doğum yapiyo falan korku istər istəməz oluyo
_Abdullayeva5_ @“Gizemm0531”#p29219357Canjm bende 21 yasindayim ilk çocuğumu 6 ay öncə kayb ettim kalbi durmuşdu simdi 4 haftalık hamileyim ve korkuyorum esimle biz kuzeniz ama yani bebeyimin karanlık yüzünde kayb etmedim mikrop vardı bende
[silindi] _Abdullayeva5_ sizin akraba evliliği olduğundan olabilir Allah yardımcın olsun inşallah birdaha o acıyı yaşatmasın Allah