Kumsalada2023 3 günlük taze anneyim göğüs ucum çok kötü yara ve sürekli kanıyor emzirirken çok kötü can çekişiyorum geçmesi ve dinmesi için ne kullanabilirim acaba tavsiye ettiğiniz bir krem varmı
bebisimbenmmm Kumsalada2023 kantaron yağı muhakkak kullan ve her emzirmeden once ve sonra kendi sütünü sür.. ilk yavrumda cok cektim memeden. Allah kolaylik versin
Happymm Kumsalada2023 burda okumuştum tahin yağı çok iyi geliyor diye havalar daha çok sıcak tahin alın hiç dokunmayın üste çıkab yağı sürün
Kaykinadile Kumsalada2023 mastit olmuşsun her emzirme de görüşür bi hafta sürer belki biraz daha fazla kremleri var eczanelrde bebek de emdiğinde sorun olmuyor bebegin ağzına memeyi tamamen vermeye calıs ucunu verirsen yara da geç geçer
Baharoloji Kumsalada2023 meme ucunuzu değil kahverengi kısmı kavratmaya çalışın bebeğinize yoksa yaraların önüne geçemezsiniz lansinoh iki tane kremi var organik olanı tercih edin ya da ayva çekirdeği jeli hazırlayabilirsiniz
Hilal8716 Benim de 2. Günden yara olmuştu süt henüz tam gelmediği için bebişte sadece ucunu aldığı oluyor sanırım. Lansinoh krem ve gümüş kapak 2 günde hiçbir şey kalmamıştı bende mutlaka deneyin 🍀
Hamileanne Hilal8716 lansinoh aldım bir haftadır her emzirmeden sonra sürüyorum hafifletti ama iyileştirmedi malesef :(
Hilal8716 Hamileanne gümüş kapak kesinlikle mucizevi bir şey emzirmediğiniz dönemde hep takılı kalsın sadece emzirirken çıkarın
Kizilciksurubu Kumsalada2023 Ben öyle oldugunda gümüş kapak kullanıyorum, hemen iyileştiriyor. Kesinlikle tavsiye ederim.