Hdhdbhdhd benim iş çok acılı oldu ya normal doğumdu aslında kuzum son bir hafta normal nst girdim hala normaldi .sonra bir akşam sancilandim az akıntım geldi karnından aşağı bişey düşecek gibi sancım başladı aynı zamanda ishal.olcektim ağrıdan sonra hemen acile gittik bebek 3700 du bir hafta önce .sonra alttan baktılar olmaz bilmem ne ultrasona girdim yine olmaz dediler.dedim ney olmaz.bebek kaçtı şimdi kaç biliyor musun 4900 dedi.ne yedin maşallah dedi hemen sezeryan aldı bende şoka uğradım kardeşim dedi damacana mi doğurdun beş kiloluk😂😂