Serifeiscann Kızlar dün tam 27+0 da şeker yüklemesi yapıldı ve doktor çok yüksek olduğunu söyledi 211 çıktı aranızda başına gelen var mı endişelenmeye başladım baya bugün endokrin doktoruna gidicez bebeğimin kilosu 1103 suyu da normalmiş
serapbttl Serifeiscann geçmiş olsun hangi değer 211 belietmemissiniz ama hangisi ise her türlü yüksek zaten o degede basınız falan dönmüş halsizlik yaşamış uykunuz gelmiştir. Diyetle çözülür tahminimce ama doktora gidene kadar beyaz unlu gıdalar özellikle ekmek pirinç makarna yemeyin kola karpuz kavun incir üzüm kayısı şeftali tadımlık olarak ilerleyin sizin ve bebeğiniz için riskli bir durum şeker malesef 😔
Benanneoluyorum Serifeiscann İlk ikisi bu değerde çıktıysa açlık şekeri oluyor çok yüksek canım o hâlde ama tedavine başlanır endişe etme
Serifeiscann Busenn01 ilk 2 si bu şekilde çıkmış sonuncu değer aşırı düşük çıkmış öyle söyledi doktor
Serifeiscann serapbttl normalde Tatlı çok tüketmem çikolata bile her zaman canım istemez ama son 2 haftadır kendimi Tatlı şeyler canım çekerken buluyorum bugün endokrin doktoruna gidicez kadın doğum doktorum diyet veya insülin iğnesi başlayabilir dedi
Serifeiscann Benanneoluyorum hamileliğim sağlık açısından iyi geçiyordu fakat çok fazla kaburga batması kasık ağrısı ve çok erken başlayan ayakta ödemle geçiyordu birde şimdi şeker durumu çıkınca korkmaya başladım erken doğum olursa diye 🤧
serapbttl Serifeiscann ben normalde çok severim hamile kaldım tatlı yiyemedim midem bulandı hep 2 ay yiyebildim onda da1 kavanoz çikolata 2 3 günde bitiyordu buna rağmen 28.haftada yükleme yapılınca sınırda çıkmıştı ama 36 sonrası doktor kontrolünde şüphe ile takip et dedi meğer şeker varmış doğuma alındım 🙈 demek istediğim siz tüketmesenizde malesef olacaksa oluyor biz tatlı diye bilsekte en çok ekmek ve pirinç çıkarıyor 😔😔 endokrin doktoru büyük ihtimalle 1 haftalık ölçüm takip ister dikkat ederseniz oda daha düşük çıkar diyetle atlatirsiniz inşallah 🤗
EbrKzlky Serifeiscann 2 aydır şeker takipliyim bende yediğime içtiğime dikkat ederek günde 4 sefer ölçerek şuan normale getirdim değerlerimi. Sıkıcı oluyor ama dikkat etmen gerek. Birden kilo almaması için. 32.haftada 1800 şuan benimkinim kilosu.
Benanneoluyorum Serifeiscann Korkma canım söylediğin şikayetler her gebelikte olan şeyler🙃 doktorlar önlemini alır bir şekilde sen içini ferah tut
Serifeiscann EbrKzlky bakalım bende bugün doktorla görüşücem elimden geldiğince ne derse yapmaya çalışıcam erken doğum vs olsun istemiyorum
serapbttl Serifeiscann hamilelik sonrası kalmıyor ama sonraki gebeliklerde olabiliyor benim şuan 2.gebelik ve başından beri şekerle başım dertte