DAMLAKADRON canım doktor nasıl ilaç vermedi şaşırdım, idrar yolu enfeksiyonu gerçekten çok önemli bir konu özellikle içinde bir bebiş varken. Bende vardı doktorum idrar tahlili istedi yaptım verdim hemen serum taktı (5tane de yazdı günlük 1 tane) tabi ilk serumdan sonra ne ağrı kaldı ne birşey. Afedersiniz lavaboya giderken enfeksiyonu attığımı hissediyordum, o arada da çok su içtim ve geçti. Sonra hamile kaldım tekrar oldu 6.haftalıktım bu sefer tek dozluk toz bi ilaç verdi içtim 1-2 gün sonra tamamen bitti 2 aydır rahatım ohh