Merhabalar. Oğlum 3 ay 10 günlük sadece anne sütü alıyor bir kaç gündür sütümde çok çok bir azalma var sanıyorum stresten sağınca da asla çıkmıyordu. Doktoruna yazdık bez sayısı düştü 4 saat boyunca hiç çiş yapamamış ama kaka hergün yapıyor diye mama önermiş aptamil alerji maması 200 ml hazırlayıp verdim ne kadar aç göreyim diye 40 ml ya içti ya içmedi zaten içmediğini görünce mutluluktan birden memelerim doldu ama akşamına bir sancı kıvranma ajitasyon acaba mama dokunmuş olabilir mi çocuğa hala aynı aniden kıvranmaya inlemeye başlıyor ve acı acı ağlıyor . Gaz sancısı 3-4 gündür yaşamıyorduk düzeldi gibiydi yavaş yavaş