5858Buse Kızlar selam 19 haftalık hamileyim çalışıyorum ayak bacak bölgem çok ağrıyor sizde de oluyor mu bu
gamzecgr 5858Buse 19 haftalığız biz de şuan raporluyum çalışmıyorum ama biraz bi dışarı cikayim ya da uzun süre oturayım ayak bileklerim ağrıyor ödem mi artık ufak ufak agirlasmaktan mi bilmiyorum
Sabina13 5858Buse 20 haftaligim kecen haftadan bende de basladi o agri..acaba ayaklarimmi sisiyor dedim bende..ama daha erken degilmi
Alyazailesi Çok normal gebelikte kollar bacak ve ayaklarda ağrı kasilmalar uyuşmalar oluyo bende doktora sormuştum. Endişelenecek bir durum yokmuş