Hocam ben de aynı konuyu danışmıştım bana rapor işinin eskisi gibi kolay olmadığı, üst üste fazla rapor alınca soruşturma açılabileceği söylendi. Heyet için de aynı şekilde bir komisyonun onaylaması gerektiği için kolay kolay verilmediğini duydum. Belki bulunduğunuz şehirde veren vardır ama biraz zor görünüyor. Eğer doğum izninize fazla yoksa 1 2 hafta raporla geçirin bence, sonrasında alabilirseniz heyet yoksa ücretli izin kullanırsınız