Kızlar merhaba ben 15 haftalık hamileyim dün Profa gittim ve teşhisi koydu totalis olduğumu söyledi . Ondan iki gün önce kendi doktorum bana teşhis için erken olduğunu 20.haftaya kadar beklemek lazım demişti . Prof direk totalis olduğumu ve yukarıya çıkma ihtimali olmadığını söyledi . Benim dört sefer kanamam oldu . Göbekten iğne yazdı . Hastalığın risklerini direk söyledi ama emin ellerde olursan endişe etme ben bu ameliyatı çok kez yaptım dedi . Sizler de gördüm herkese istirahat önerilmiş . Ben öğretmenim doktor benim çalışmamı tavsiye etti hemen heyet raporu veremeyeceğini söyledi . İyice kafam karıştı . Ne yapmalıyım sizce benim gibi olanlar sadece totalisler cevap verebilir mi . Tam iyi hissetmeye başlıyorum ve tekrar korkular kaplıyor içimi