Kızlar selam. Mide yanmalarim yüzünden bir türlü rahat edemiyorum. Heleki geceleri zehir oluyor. Rennie kullandım ama pek fayda etmedi. 33+4 deyim ve doktor Rabelis 20 mg tablet hap verdi. Ama kullanım talimatında da hamileler kullanamaz diyor. Bu ilacı kullanan var mı . Çok acil yardım lazimmm