Sahraa33 Kizlar bahcecide tüp bebek yaptirdik, cok sükür tuttu 12 haftalik olucam yarin, yarina randevu aldim gebe takibi icin ama cok fazla herzaman okadar para ödiyemeyiz. Tüp bebek yaptiranlar devlete mi devam ettiniz ??
Bebegim3444 Sahraa33 8. Haftama kadar kanamam oldugu icin tup bebek doktorum devam etti. Snrasinda aynı hastanede baska doktora gecis yaptım ama testlerimi falan devlette yaptım. Hastanede randevunun olduğunun ertesi güne devletten randewu alıyorum test isterse gidiyorum yoksa iptal ediyorum.
Sevimli-tosbikk Gizmoo bende gazideki doktorlara baktım ama hangisi iyi bilemedim benimde tüp bebek bugün kalp atışını duydum sen hangi doktora gidiyorsun
EbruBoluKaya Bende bahcecide tüp bebek yaptırdım İstanbul da. Fethiyede yaşıyorum. Transferden 1 gün sonra evime geldim uçakla. Hiç gitmedim daha bahceciye 26 haftalığı geçtik. Burda özel bir hastaneye gidiyorum ama doğum ücretlerinden dolayı 1 hafta önce devlete gittim yoğun ama doktor iyiydi büyük ihtimallede devlette doğum yapıcam. Özeldeki doktor normal deneriz önce dedi illa sezeryan istemiyorsan eğer
Gizmoo Sevimli-tosbikk çok memnunum çok güzel detaylı muayene ediyor. Aşırı bilgili her soruma cevap alıyorum
Sevimli-tosbikk Gizmoo tamam canım çok teşekkür ederim bende bir bakayım o doktora nasıl randevu aldın
Gizmoo Sevimli-tosbikk randevu çok zor alınıyor gebe kabul etmiyorlar genelde. Biz araya tanıdık soktuk öyle aldık.