_06ogretmenanne benim kanamam 6-7. Haftalarda oldu bir gece acile gittim kanamam kırmızıya döndüğü için kan uyuşmazlığı iğnesi ,serum ve tutunma iğnesi vuruldu. Sonra 15. Haftama kadar ara ara bazen sürekli kahverengi siyah kanamalar yaşadım. Bazen bir damla bazen daha çok. Tabi bu arada sürekli tedirgin olduğum için acile doktora sıksık gittim hepsinde tutunma kanaması dediler ve sabah akşam progestan fitil şeklinde kullanıp uzandım. Sadece yemek ve tuvalete kalktım. Allah a şükür bir haftadır progestanı da bıraktım artık kanamam bitti sanırım. Allah yardımcınız olsun çok zorlu ve tedirgin edici bir süreç ama sakin olmaya çalışın (ben ne kadar olamasamda)