Kızlar salı günü doktora gittim 35 +4 şimdi 35+ 6 yim sancilarim pek yok doktorum eylülün ortasında dogurursun dedi tam bir gün vermedi ben yarın 9 ay olcam doktorun dediğine göre 25 30 gün var cinsiyetimiz kız sizce o kadar uzun beklermiyim yoksa 37 de falan doğum yaparmiyim bide bebegim normalde hareketli görüyoruz ama ben hissetmiyorum pek doktorum hissetmen gerek dedi suyum fazlaymış yeri daraldı acaba ondan mı hissetmiyorum yardımcı olurmusunuz acaba