mucizem0111 Bazı testlerde maalesef silik cıkıyor canım strip testlerdede beta zor algılanıyor diye duymuştum bende mesela artimed test yaptım ilk zamanlar silik çıkmıştı reglim 12 gün gecikti dün hatıra kalsjn diye test aldım saklamak için (kan değerlerimde gebeliğim kesinleşti) ikinci çizgi halada aynı koyulukta cıkmadı yani bi tık silik cıktı yinede predictorda adete 3 gün kala iki net çift cizgi cıkmıştı mesela önemli olan kanının güzel artması testlere cok aldanma
nisamom_ mucizem0111 ben çok test denedim hepsi silik hala 🙄 sanırım beta yavaş yükseliyor canım bilemedim bakalım beklemedeyim bende
LovelyMom_ Kizlar bat 2 eylul,20 agustos yumurtlama oldu, Bulantim,uykum,yorgunluk,istah hepsi var Dun yaptim hic bisey cikmadi,az once yaptim,idrar yayilana kadar cok cok silik ciktigini gozumle gordum Sizce varmidir🥹
mucizem0111 nisamom_ bence 2 günde bir kan ver canım ancak öyle anlarsın sağlıklı mı sağlıksız mı belkide değer daha çok küçüktür ondanda silik cıkabilir bu platformda 8le öğrenenler bile var kıpkırmızı çift çizgi çıkması için zaten beta 1500leri bulması lazım hemen olumsuz düşünme ama için içini yiyeceğine git bi kan ver ondan 2 gün sonra tekrar ver 2 kata çıktıysa güzel ilerliyordur sağlıksızsa ilerlemez zaten bide daha batınada varmış günün 4-5 gün geçmesine rağmen böyle olsa hadi bi ihtimal yine moral bozulabilir ama bence senin yeni başlayan bir gebelik🌸 ben oğlumda adete 4 gün kala silik çizgi ile öğrenmiştim kan verdim 34 çıkmıştı düşün bu gebeliğimdede kasette silik predictörde net cıktı 78 ile öğrendim ilk adete 2 gün vardı kan verdigimde
nisamom_ mucizem0111 canım bat 26 ydı 5.gün gecikti şuan benim gecikmenin 2.günü kan değerim 124.58 çıktı 😊 yurt dışında olduğum için burda bir defa baktı doktor kan başka gerek yok 15 gün sonra gel dedi bende o yüzden testle takip ediyorum kendimi
mucizem0111 1prensesannesi__ benimkisi predictor expresti yani adet gününden itibaren bakılan testti ben adetime 3 gün kala öylesine yaptım ve net iki çizgi gördüm ertesi gün kan verdiğimdede 78 çıkmıştı değerim
mucizem0111 nisamom_ anladım canım inşallah güzel ilerliyorur zaten sağlıksızsa eğer kanama başlayacaktır birkaç güne ama aklına kötüyü getirme pozitif düşün
1prensesannesi__ mucizem0111 yaa ne kadar güzel bende bi tane predictor bi tane prodoctor var keske bende 3 4 gün onceden kopkoyu cizgiyle ögrensem 🥰