1prensesannesi_ canım daha dün asm ebesiyle görüştüm son izlemimdi 35 haftalığız bana biz mama ve emzik karşıtı bi kurumuz bebeğin doğduğunda midesi tespih tanesi kadar hemen doyacaktır ama anne sütü mama gibi değil vücutta emilimi çok hızlı olduğundan yeri gelecek 10 dakikada 1 emzireceksin evet zor ama bunun için emzik vereyim deme. Yada etrafında bu bebek doymuyor ondan böyle 10 dakikada bi huysuzluk yapıyor deyip senide bulandırıp mama vermeni tavsiye edecekler olacaktır ve mama verirsen görürsün ki bebek 2 3 saat uyur aralıksız sonra bak gördün mü bebeğin doymuyormuş işte derler bu böyle devam eder ama bebeğin uyumasının tek sebebi mamanın vücuttan atılımının anne sütüne göre yavaş olmasıdır dedi o yüzden emmesi senin için çok iyi bi durum sarılık durumu için özellikle bide dünyada bebek için anne sütünden daha önemli bişey yok. Emzik damakta diş yapısını bozan ve meme reddini tetikleyen bişey.