Kumsalakkus Kizlar normal doğum yaptım doktor gel dedi bı hafta sonra bakalım kontrole.gidicem dikislerime mi bakicaklar ve dikişleri kendisimi alicak yine alltan muayene yaparmı iç dikislermde çok varmış biraz korkuyorum tekrar alttan muayene den
semaa_ Kumsalakkus evet alttan bakıyorlar benimde çok fazla iç dikişim vardı ama muayene sırasında canım acımadı
Z_e_y_a_gul Kumsalakkus kaç gün oldu doğum yapalı acaba sizin de şişti mi dikişin etrafı benim 3 gün oldu doğum yapalı çok şişmiş
Kumsalakkus FatmaAhmett 😀 vala gitmemeyi düşünüyorum en son hastenden çıkarken muayene ettiler dikişli halimle çok acıdı
Z_e_y_a_gul Kumsalakkus benim de aynı 3 gün oldu doğum yapanı ve dikişim olduğu yer çok şişmiş sizin de öyle oldu mu acaba doktor normal dedi ama oturmakta zorlanıyorum
Kumsalakkus Z_e_y_a_gul sisligine hiç bakamıyorum korkudan ama çok acıyor benimde bende pazar günü doğum yaptım oturmak için iki yastık bırakın bı sağ kalça bı sol kalça ortası boş kalınca biraz öyle rahat oturabiliyorum
Biriciklerim3 Z_e_y_a_gul normal değil ödem oluşmuş üstüne sakın oturmayın perişan olursunuz intim kullanın rahatlatir
Z_e_y_a_gul Kumsalakkus ya ben de pazartesi doğum yaptım bazen aniden hareket edip kalkmak istediğimde acayip zorlanıyorum öksüremiyorum gelemiyorum acıyor ama beni muayene için çağırmadı en son çıkarken muayene etti çok acıdı ve dikişin kendisi düşüp kaybolacağını söyledi ve bir de bana ilaç yazmış ama nasıl kullanacağımı söylememişti ilacın üzerine yazıyor alttan içeri doğru mu koyuyoruz daha kullanmadım yani sağlık ocağına sormayi düşünüyordum sizinle öyle bir ilacınız var mı
Kumsalakkus Z_e_y_a_gul pazar saat19:15 gece yaptım şimdi yarın beşinci günü oluyor hiç ellemiyorum korktuğum için ama sanki az bişi şişlik var acısı bugunde var acısı oldunxa parol atıyorum
Z_e_y_a_gul Kumsalakkus vallahi ben yıkıyorum enfeksiyon kapmasın diye Bir de benim bebeğim hep gündüzleyin uyuyor geceliği uyumuyor sizin bebeğinizde öyle mi
Z_e_y_a_gul Kumsalakkus vallahi ben yikıyorum enfeksiyon kapmasın diye enfeksiyondan korktuğum için Bir de benim bebişim gündüzleyin uyuyor geceleyin pek uyumuyor sizinde öyle mi
Kumsalakkus Z_e_y_a_gul yok bana da ilaç yazicam demişti ama yazmamış onuda pamukla sürüp hafif hafif pansuman gibi yapicakrim ama reçete de yoktu bide Muayene olduğum ebe hastenden çıkarken bana dedi temiz tut kuru tut yeter li ben ped takıyorum peşin üstüne kalın peçete koyuyorum değiştiriyorum sık sık
Kumsalakkus Z_e_y_a_gul yani şimdilik iyi gibi gözüküyor ama bilmiyorum herkes on gün sonra belli olcak diyor şimdilik memnunuz😀 geçse uyanıyor ama doyduktan sonra uyuyor hemen bı siknti yaşamıyorum
Z_e_y_a_gul Kumsalakkus bana da aynısını söyledi sık sık değiştiriyorum ben de kuru tutmaya çalışıyoruz galiba kurtulunca dikişler iyileşiyor
Z_e_y_a_gul Kumsalakkus bizim bu gece ilk gece eve geldiğimiz 2 gece hastanede kaldım pazartesi 10.30′da dünyaya geldiği için ertesi gün biz taburcu olamadık ve o geceyi de bekledik bugün öyle taburcu olduk bakalım evde belki uyur şu anlık bir uyuyor bir uyanıyor hastanede mesela hiç uyumamıştı ama bugün bütün gün uyudu diyebilirim
hunilimom Kumsalakkus 40 çıktıktan sonra çağırdılar gitmedim iki doğumda da özellikle 2. Doğumdan sonra o çatala birdaha kolay kolay çıkamam 😂😂
Kumsalakkus hunilimom ahahag vala bende çıkmak istemiyorum bı siknti olmaz bence diye düşünüyorum dikişler ne zmn düşmüsye başlarlar
Kumsalakkus Z_e_y_a_gul benimde öyle hastene gecesi uyumamisti baya oda normal miş bebekte çok yoruluyormus dogdunda eve geldiğimiz günler iyi geçiyor