Kızlar 14+1 gebeyim idrar yolu enfeksiyonum varmış aksef diye bi ilaç verdiler kullandım ama gecmedi sanırım. 3 gündür kaşıntım var tahriş oldu kaşıntıdan ölücem uyku uyuyamıyorum kaşıntıdan nolur yardım edin ne önerirsiniz kaşıntım nasıl geçer napmalıyım