dilanklnc1717 Kızlar ben 27 haftalık gebeyim ve bi kaç haftadir sol mememin altı agiriyo yanı kaburgam gebelikte normal mi veya yaşayanınız var mi
Elifkodalogluuu dilanklnc1717 bende yaşıyorum birde sağ sırt bölgemde aşırı bir ağrı oluyor doktora sordum normal dedi sıcak havlu falan koy ılık duş al dedi çok yoğun olursa ağrın parol iç dedi başka da birşey demedi
Elifkodalogluuu dilanklnc1717 bana doktorum normal olduğunu söyledi ama siz yinede kendi doktorunuza danışın
dilanklnc1717 Elifkodalogluuu evet danışacam ama bi kaç yerden okumuştum kaburga agrisinin normal olduğunu tabi her insan bir degil doktoruma danışacağım