37+3 teyim bezdumm artıkk :) napıcaz nasıl başlatıcaz.
Sancılarm nst de ufaktan çıktı ara ara
İki cm açıklık var dedi ilk doğumdan kaynaklı
Şimdi böyle diyince açılma rahat dewam eder o zaman mı ?
Hızlandırmak istiyorm. Hersey yolundayken sağlıklıyken. Abisi şimdiye 1 haftalık olmuştu 😂
Bu kız tembel çıktı.
Tecrübesi olanlar, merak eden herkese cevap olsun 🙏