zeyneperdemir Merhaba 10 haftalık hamileyim şuanda sadece folik asit takviyesi aldım devlet hastanesinde muayane oluyorum her kontrolümde doktorlar farklı vitamin veriyorlar siz bu aylarda hangi takviyeye başladınız
Baharoloji zeyneperdemir 8. Haftadan itibaren multivitamin başlatmıştı doktorum efamom sanırım balık yağıda içeriyor zaten folik asitte var içinde bir de d vitamini
alparslangur zeyneperdemir 11. Haftaya kadar folidoce daha sonrasında regemesis Max ve bestiron kullanmaya başladım hala devam❤️
Bimiyendis zeyneperdemir 12 ye kadar sadece folik asit veriliyor. Ben solgarın folik asitini kullanmıştım en iyisi o diye. Daha sonra multivitamin veriyorlar. Şuan imom omega kullanıyorum. Kalsiyum ve magnezyum takviyesi ihtiyaç halinde veriliyormuş. Bir de fermatın kan ilacını kullanıyorum
Minikperi Bu daha önce sorulmuştu burda ben de 11 haftalık hamileyim sadece folik kullanıyorum ☺️ ilerleyen haftalarda verilecekmiş vitaminler ☺️🌸