Merhaba hanımlar, 2 aylık hamileyim ve aşırı bulantim var sürekli günde 8 i 10 u bulacak kadar kusuyorum. Suyu zaten hiç ama hiç içemiyorum. İçsem dahi anında cikariyorum. Ve yemek hiç canim istemiyor , günde 1 tane küçük salata yersem yiyorum yoksa yok. Bayadır dan beri bu böyle. Biliyorum bu aylarda normal diyecekleriniz olacaktır ama yakinlarimla konustufumda hic de normal olmadigini duyuyorum.
Bir arkadaşımla konuştum o da böyleymiş ve hastaneye yatis vermişler serumla beslemek için böyle birsey siz yaşadınız mı? Ya da arkadaşımın dediği doğru mu ? Gidince yatış mi verirler cuma günü randevum var ama ben gene de merak ediyorum deneyimlerinizi paylaşır misiniz.