Kubra_krts ben ilk doğumumda mecburi sezaryan oldum. Belden iğne denediler 4 5 kere ve tutmadı. Sonra doktorum bu kadın hala neden ayık acı çekiyor olmuyorsa genel verin diyip anestezi yapanlara çemkirdi. Allah razı olsun tüm sancılarımdan acılarımdan kurtuldum gözümü açınca bebeğime de kavuştum çok şükür. Ama çok isterdim belden olup da bebeğimi o an görmeyi. Şimdi inşallah 2.ye hamileyim eğer belden iğne olursa bana onu istiyorum. Hiç panik yapacak bir şey yok. Aklınızdaki tek şey sağ salim bebeğinize kavuşmak olsun. Zaten sonrasında ağrınız olsa dahi ağrı kesici yaparlar sizi rahatlarmadan ordan çıkarmazlar, tadını çıkarın 🥰