Osi30 aminnn inşallah. Yakın çevrem tarafından bile o kadar çok korkutuldum ki durumumu bildikleri halde, o yüzden demek istediğinizi çok iyi anlıyorum. Normal doğum yapan sezaryeni, sezaryen yapan normal doğumu kötülüyor kötülemekle kalmayıp yapamazsın diyorlardı. Hamile ve doğum yapmak üzere olan birine söylenmesi gereken son şeyler yani. Allah herkesin yardımcısı olsun herkes bebeğini sağlıkla kucaklasın inşallahhhh🥰