Melisa0 Kizlar merhaba 1 ay 1 haftalik hamileyim ara ara kasık ağrım oluyor 2,3dk sürüyor sancı gibi sonra tekrar geçiyor neden oluyor acaba doktor randevuma daha var merak ediyorum düşük gibi bı tehlikesi yoktur inşallah acaba yerlesmemi yapiyor
Tugbacakan Melisa0 yerleşmeden sebep oluyor kanama olmadığı sürece sıkıntı olmaz. Ağrı dayanılmayacak kadar çok şiddetli olursa acile git ama.
Bebegim3444 Melisa0 bebek yerleştiğinden kaynaklanıyor ☺️ İlerleyen haftalarda azalma oluyor yine çoğalıyor. Büyüdükçe oluyor demek ki