Sevval0 Kızlar bugün 32 . Günüm sezeryan sonrası ve kanamam çok sancım var 2 gündür adet mi oldm ya lohusa kanamam azdı şuan sancılı ve ağrılı geçiyor yoğun sizinde böyle miydiii
Svlyk Sevval0 benim 1 ay sonra ağrım olmuştu adet sancısı gibi dedim ve oldum. Doktorum normal bazen anneler hemen regl olabiliyor demişti. Sizin de öyle olmuş olabilir.