Yenianneperci35 Merhabalar arkadaşlar🌸 Hamileliğiniz boyunca tost, pizza ,kumru yediniz mi🙈 Demek istediğim aslında içindeki malzemeler sucuk, sosis , salam ?
Seydoss Yenianneperci35 bi ara kumru asermistim yedim ama sonra kötü oldum daha da doğurana kadar ağzıma sokmam ama pizzayı evde kendim yapıp yiyorum dışardan yemiyorum
Nurrdmr15 Yenianneperci35 yiyorum yedimde hamileliğim boyunca bugün sabah yaptım daha tost 🫣 canımın istediğini yiyorum ne yalan söyleym son 12 günümüz hiçte sorun yaşamadm ☺️
Yenianneperci35 Deletedmom_053 ben de öyle yiyorum🙈 sonra vicdan yapıyorum… sizlere de sormak istedim:)
Yenianneperci35 Nurrdmr15 oy maşallah bitmiş kalmamış bir şey🌸🙏🏻 Sağ salim kucağınıza alın🤗 ben de aslında çok abartmamak kaydıyla yiyorum🙈
Seydoss Yenianneperci35 genelde domates biber mantar ve mısır ağırlıklı oluyor sosis vs çok koymuyorum
Semasyy Yenianneperci35 sürekli olmasada sucuklu tost yiyorum sucuktan çok kaçmıyorum ama salam kesinlikle yemiyoeum sucuğu pişirebiliyorum ama salam sosis çiğ olduğu için yemiyorum
Yenianneperci35 Semasyy benim de aynı şekilde aslında ama pizzanın içerisinde ister istemez oluyor bir de ısıl işlem gördüğü için kendimce bir şey olmaz diyorum ama işte🙈
Nurrdmr15 Yenianneperci35 Aminn 🥰Rabbim sizede sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲 ilk kızımdada yedim canımın istediğini şimdi 8 yaşında bu gebeliğimdede yedim görmedim bi sıkıntı dediğiniz gibi abartılmadığı sürece sıkıntı olacağını zannetmiyorum ben 🥰
Semasyy Yenianneperci35 yani evet pizzada en azından pişiyor pizzayıda hamilelğimden beri bir ya da iki kez yemişimdir salam sosisten kaçıyorum normaldede çok sevmem zaten
Yenianneperci35 Busrasayin evet yaa 🙈 normal zamanımda olmasa olur derdim. Şu an hamilelikte canım çekiyor😅
Yenianneperci35 Semasyy çok haklısınız:) ben de bir süre kaçtım sonra canım çekince el mahkum dedim🙈😅
TomrisHanim Yenianneperci35 ciğ yasak diye biliyorum pişince bişey olmaz diye düşünüyorum o yüzden yemedim hepsi işlenmiş ürün bir de netten nasıl yaptıklarını gördüğüm için yemiyorum
Yenianneperci35 TomrisHanim tebrik ediyorum sizi:) keşke ben de görüp yiyemeseydim, şu süreçte canım çekiyor nedense🙈
Yenianneperci35 TomrisHanim evet sırf onun için🙈😅 yoksa kendimi dizginlerim de korkuyorum bazen de canımının çektiğini yemezsem bir şey olur diye🙈