22 haftalığım. Gece el ve parmaklarım uyuşuyor, sabah bir elim bir et yığını gibi uyanıyorum. Sinir sıkışmasından oluyormuş sanırım, çok fazla ödemim de var, fakat daha gebeliğimde çok erken olduğu için endişeliyim. Benzer durumu yaşayan var mı ? 5 buçuk aylığım ve parmaklarım da gün içinde adeta dolma biber..