Zlyh3057 Kızlar tansiyonunuzu gece uyanıp ölçüyor musunuz, ne sıklıkla ölçüyorsunuz, ben mesela sabahları uyanır uyanmaz ölçtüğümde biraz yükselmiş oluyor, acaba gece yükseliyor mu diye korkmaya başladım, gece bazen uykudan uyanıp ölçmeli miyim sizce?
cokkasmabeabi Zlyh3057 doktorunuz takip mi önerdi neden olcuyorsunuz? Uyanıp ölçmenin pek bir manası yok. Kendimi kötü hissetmediğim sürece olcmuyorum ben. Gebelik öncesi ara ara tansiyonum yükseldi onda da gece kulaklarımın uguldamasina uyanıyordum o şekilde anlıyordum
Cnsadl Zlyh3057 hamileliğim bıyunca hiç tansiyon problemi yaşamadım bir gece saat 3 civarı aniden uyandım her şey dönüyordu apar topar hastaneye gittik tansiyonumun yükseldiğini söylediler ertesi gün kendi doktoruma bildirdim durumu hemen muayeneye gelmemi istedi gittik bu riski göze alamam tekrar çıkaraa diye son haftanda sayılırsın artık dedi ve acilen mecburi sezaryen ile oğluşumu kucağıma aldım tansiyon gerçketen hamilelikte çok tehlikeli daha bir ay olmadı gencecik arkadaşımı toprağa verdik 7 aylık doğum yaptı tansiyon yükselmesinden dolayı malesef beyin kanaması geçirdi doğumdan sonra kurtarılamadı doktorunuz takip önerdiyse mutlaka takipli ilerleyin çok geçmiş olsun
Patito__ Zlyh3057 cnm bn normalde tansiyon hastasiyim kiminin tansiyonu uyurken cikar gece. Holter taktirmalisiniz bunu ogrenebilmek icin uykuda olcum yapiyor surekli ve ona gore ilac alinip alınmaması hakkinda bilgiye erisiyor drlr Tuzu tamamen e yakin kesin mutlaka. Ve mutlaka dahiliyeye git tansion hamilelikte cok onemlidir
Zlyh3057 cokkasmabeabi Ben malesef yükseldiğini bilemiyorum, önceden de çok yükseliyordu 17lere çıkıyordu ama hiç bilemiyordum, doktor takip et tansiyonunu dedi ama geceleri de ölç demedi, sadece ben biraz korkuyorum
Patito__ Cnsadl hamile birine bu ornekleri vermek pek ic acici olmadi ben bile korktm yani biraz da solenmick sy vardir baska turde uyarılır biraz anlayisli olun hamileye dediginiz syler korkunç
Cnsadl Patito__ bunlar olan şeyler korkunç daha nasıl anlatıla bilir ki üstelik karşımda ki hamile ölüm hastası değil neyin ne sebepler doğurabileceğini idrak edebilecek kapasitede yetişkin bir insan sonuçta film seneryosu konuşupmuyor burda