Mmnj bende serklaj yapıldı çok kısalma olduğu için. Bir doktora sor için rahat eder en azından herkese bana olduğu gibi olacak diye bir kural yok ama riske atılmamali tabi. Çünkü ben hamileliğimde burada çok normal denilen şeyler bende sıkıntılı şeyler çıktı