Deletedmom_053 Bugün hiç kafamı kaldıramıyorum 5.5 aylıgız ama hep uyamak istiyorum sabahtan beri istifra ettim iki üç kere gözümü açamıyorum normalmi acaba artık içime kuşku düşmeye başladı😔
Mavisim3457 Deletedmom_053 Bulantı bende 3 aydan fazla yaşadım bende senin gibiydim. Hergün yattım su dahi içemiyordum. Seni o kadar iyi anlıyorum ki canım benim. Çok geçmiş olsun. Bulantı hapı kullanıyor musun peki
Filizsz Deletedmom_053 kızımda yemek yemeden çıkartıyordum sonra yemek yyirodum yediklerm. Cikiyordu ayıptır soyelmesi kac ay boyunca sürdü hatırlamıyorum bile çok kotuydm
Deletedmom_053 Mavisim3457 evet dr prilam kullanıyorum bugün çok huzursuzum uykum var uyumaya çalışıyorum içim sıkılıyor nefes alamıyorum sanki ama gözümde asla açılmıyor😔
Mavisim3457 Deletedmom_053 Allahım şifa versin inşallah. Bide sıcaklar da bunaltıyor insanı. Senin bulantı da iyice seni yoruyor. Her hamilelik farklı kimisinin geçiyor balayı dönemi yaşıyor kimisi bulantıdan gözünü açamıyor. Geçmiş olsun
Deletedmom_053 Mavisim3457 rabbim hayırlsını kılsın bugün bitsin diye dua ediyorum inşallah yarın daha iyi olurum😔
Yenibirannee @Cayvarmiya @Mavidunyamm merhaba 🌸 Burda acilan her postta konu başlığı ve içeriği modarator annelerimiz tarafından inceleniyor ve uygun olan başlık ve etiket konularak düzenlenebiliyor. Bunu sebebi ise; sizlere daha fazla yardimci olabilecek annelerimize daha açıklayıcı şekilde olması. Bu emoji olayi tamamen yanlış bir açıklamadir. O açtığı postun başlığı ; “ acil yardim kızlar ” şeklinde açıklayıcı olmadığı için duzenlenmistir. 🌸
Mavidunyamm Yenibirannee Anladım. “Sürekli istifra ediyorum” olarak değiştirip 1 saat sonrada “ sürekli istifraaaaaa ediyorum ” diye değiştirmek de komigime geldi kusura bakmayın 🤗
Pamuk Mavidunyamm O annemiz aciliyeti olan bir durum olduğunu yazmış tekrardan başlığı öyle istemiyorum deyince bende postu dikkat çeksin diye yazdım.
Pamuk Mavidunyamm Ayrıca forum sol 3 çizgiden kurallardan 16. Yada 17 maddeyi okursanız açıklayıcı başlık yazılmayan postlar silinir yada düzenlenir. Başlığa sadece emoji,yardım,acil yazmak yasaktir.Kurallarda mevcuttur.