Canlarım merhaba ben 37+4te acil sezeryana alındım çok şükür bebeğimi sağlıklı kucağıma aldım fakat ameliyat sonrası tam bir çile çekiyorum ben normalde de boşaltım sistemi aktif olan biri değilim gaz çıkaramam tuvalete sık çıkamam fakat sezeryandan sonra çok kötü etkisi oldu bana
Acayip bir gaz sancım var bu nedenle hastanede iki gece yattım evdeyim doğum yapalı 5 gün oldu fakat hiç bir şekilde gaz sancısını atamıyorum gaz içerde şişkinlik yaptıkça kesi yerim daha çok acıyor karnım davul gibi oluyor yürüyemiyorum oğlumu emzirince doğrulamıyorum kendi başıma koltuktan dahi kalkamıyorum annem ya da eşimden destek alıyorum sürekli
yatakta sağa sola bile dönemiyorum
Başına gelen varsa nasıl toparladınız neler yaptınız