Serpilfgh Mardin park doktorlar bakımından ben pek sevemedim sıfır ilgi gösterdiler, Fulya uzuna başladım sonra o da sezeryanı Diyarbakır normal doğumu Kızıltepede yapıyormuş normalden sezeryana döndün atıyorum ki o an o zaman nolacak yetersiz görüyordu en son kızıltepedeki hastaneyi onu da o yüzden bıraktım şimdi Diyarbakır da yunus çavuşa gidiyorum kesinliklede öneririm şahane bi adam.