Hnd3535 ben hiç Bi şekilde tedavi görmedim hiç ben direk Mustafa hocaya gittim. Evet benimde içim rahat mutluyum
BENİM de küçük küçük çikolata kistlerim var. Onu baskılayacak dondurma yapıp transferi öyle yapacak. Gerçekten işinin ehli Bi doktor çok sevdim bende inşallah tek deneme de tutar hayırlısıyla. Saglıkla kucağınıza alın inşallah