daisybebek Benim gibi olup sıkıntı olmadan gebe olan var mı? 6 haftalıkken düşük oldu kürtaj yok kendsi çıktı Hemen akabinde kimyasaldı sanırım adet gibi oldum 2 ay ara verdik tekrar denedik bat 6 korkuyorum inşallah tutmuştur🙏 inşallah kanama olmaz
Mavimi daisybebek ben 8 haftalık düşük yaptım Kürtaj oldum hiç beklemeden tekrar hamile kaldım hatta 28mart düşük günüm kanamam 2 gün sürdü bitti ve ben ilişki yaşadım direk hamile olduğumu öğrendim 4 nisan hamile kaldığım gün olarak görünüyor şuan 20 haftalık hamileyim şükürler olsun hiçbir sorun yok inşallah sizin de aynı olur bi sorun çıkmaz mutlu olursunuz ♥️