Rsahbaz Arkadaşlar bir sebebten dolayı lokman hekimden vazgeçtim Sincan koruyu tercih edeceğim. Orada bildiğiniz iyi bir doktor var mı? Tavsiye edebileceğiniz… Doğum paketini oradan almayı düşünüyoruz…
Rsahbaz Babyay detaylıya giren radyolog erkekmiş ondan ama bugün yine lokman hekimle anlaştık. Sizin doktorunuz kim acaba
Kamer22 Kesinlikle levent sevinç 😊 ilk başta doktor olmadığı için tercih etmek zorunda kalmıştım sonra değiştiririz diye fakat çok memnun kaldım çok bilgili ve ilgili bir doktor. Hepsi ayrı ayrı öyle koru bu konuda çok iyi ama levent hoca bambaşka 😍
Rsahbaz Kamer22 ben lokman hekimde detaylıya erkek radyolog giriyor diye istemedim. Erkek doktor tercih etmiyorum da yine de teşekkürler
Seyhanceren Kadriye çiçekliye gidiyorum bende çok çok memnunum aşırı sakin güler yüzlü ve seni asla telaşlandırmayan bir doktor tavsiye ediyorum
-N- Seyhanceren kadriye hanım hakkında internette çok kötü yorumlar var biraz endişeliyim sizce nasıl
Kamer22 Rsahbaz tabiki kendi tercihiniz ama doktorum yaş olarak büyük olduğu için hemde sağlıkta bu tür şeyleri sorun etmeyen birisiyim 😊 gülçhin hoca, kadriye hoca da çok çok iyi ve ilgililer.
Babyay Rsahbaz anladım ben daha gitmedim devlet hastanelerinden hiç memnun değilim lokman hekimi düşünüyorum ondan sordum
Liyakusunannesi Rsahbaz lokman hekim melile güler doktorum çok memnunum ben radyoloji doktoruda iyiydi zaten bir kere gidiyorsunuz ona
Rsahbaz Liyakusunannesi Melike hanım bireysel telefon numarasını verdi mi size. Birde çok kişi memnun belki ona geçerim bilmiyorum
Seyhanceren -N- ben pek kötü yorum göremedim arkadaşlarım da orada doğum yaptı herkes çok memnun bende memnunum gayet güler yüzlü bir insan sorduğun her soruya cevap veriyor mesaj attığında anında geri dönüş yapıyor seni asla telaşlandırmıyo endişelendirmiyor