ElaEren
Merhaba, öncelikle bebişinizi sağlıkla mutlulukla büyütün inşallah :) bende cenk beye gidiyorum da sizin zorunlu sezeryanmıydı? herşey yolunda giderse normal istiyorum,cenk beyde normal doğum destekliyor diye biliyodum ondan merak ettim.Birde memnun kaldınızmı cenk beyden ve ebelerden