2kedi1beybi Kızlar internetten, instagramdan isim nakışlı hastane çıkışı ya da tulum vs alanınız var mı? Güvenilir bir yer arıyorum sipariş verdiğimde salatalık göndermesinler 🤣
Tugceleventsoy 2kedi1beybi ben burdan yaptırdım gayet güvenilir kargoya bile verildi 15 günde ilk önce beraber bilgisayarda sizin isteğinize göre tasarlıyor çizim yapıyor ona göre yapıyor ve göndermeden önce sşze fotoğraf atıyor siz onaylarsanız gönderşyor çok ince işçilikle işini iyi yapan bir site
262223-- Instagram’da luladesing var ben ordan yaptırdim kaç ay önce ama Mayıs’ta galiba 320 TL yanlış hatırlamıyorsam
ZehraTurkdonmez Canım ben de İstanbulbebek tasarımdan yaptırdım çok memnun kaldım temmuz ayında 1000 tl yaptırdım