sademarya11 ben de 13+4 üm canım. Ben de bundan 2gun önce üzüldüm kafaya taktım. Bugün çok minik siyah Bi leke oldu bende. Karnım sert oluyor ara sıra sonra yumusuyor. Belime ağrı giriyor. Neyse, acile gittik progestan fitil yazdı. 6dan 12ye kadar kullanmış idim… şimdi yine kullanacağım. Sanırım hicbirseyi kafaya takmamalı. Biraz gezip dolaşıp eğlenip bu kafayı dağıtmalıyız