Aliefezeyno Naime662 merhaba risk oranınız ne çıktı bende dün yaptırdım ben de riskli çıktı ve risk çok yuskek salı gitcem doktora ne yapcam mi bilmiyorum ama ense kalınlığı burun kemik işte diğer şeyler ultrasonla normal çıktı sendromlu bebeklerde de bunlar normal mi cikiyor
aseldurununannesi_ Naime662 benim 1.81 çıkmıştı hiçbir şey yapmadım sadece tarama testi olduğunu biliyordum kızım sapasağlam doğdu şuan 4,5 aylık🧿darısı size içinizi ferah tutun 🙏
Naime662 İkili tarama testi riskli çıktı eşimde bende çok üzgünüz ama yapılması gereken ne varsa istemedik Rabbim neylerse güzel eyler 4 aylık hamileyim kızım olucak dua ele bekliyoruz 😔
Yigit_Yagiz_Moms Naime662 fetal dna yaptırdım temiz geldi çok şükür. Yaptıran arkadaşlar yazacaktır zaten size. Amniyosentez yaptıran da var doktor size bırakıyor bu testleri yaptırmayı. Riskiniz kaç çıktı?
Naime662 Bende de rsik çıktı banada aynısı söylendi ama ben yaptırmadım ne olursa olsun kabulümüz dedik anne karnında tedavi olan birşey olsa asla durmam ama psikolojik men zaten çöktüm yaptrmak istemiyorum
Sm135 Aliefezeyno İzmir’de yaşıyorum grovo firmasına yaptırmıştım haziran ayında en detaylısı verifi plustı paketin adı 690 dolardı
Yigit_Yagiz_Moms Naime662 yüzde olarak değilde, mesela 1/100 ya da 1/50 anlamında sormuştum. Kombine risk ne yazıyor sonuçlarınızda?