K123k Takviminden takip ediyorum yumurtlamanın 4 gunundeyim ve ne akıntım var ne rahim ağzı açıklığım var kup kuru onceden yumurtlamam oldunda rahim ağzında gevsemem ve akıntım oluyordu ama şu 3 aydır bu durumu yaşamiyorum sizce neden olabilir ? Avulosyo testi al demeyin lütfen onuda kullandım yumurtlama yakalayamiyorum . Doktora gittim zaten 1 tane çocuğum olduğu için umursamadi 2 çocuk için 3 yıldır korunmuyoruz dedim doktora ona rağmen bişey demedi
K123k Gamze_cnky yada böyle bı durum yaşayıp yasamadinizida söyleye bilirsiniz doktor değiştirmek çözüm olmuyor maalesef zaten muane olmuşsunuz kadın doğuma bı kaç ay bekleyin diyorlar ben burda bilgilendirilmek istiyorum kaç kişi yaşadı hala yaşayan var mı yada sadece benim mi başıma geliyor merak ediyorum
Gamze_cnky K123k burada 1. Çocuğu hemen olup, 2. Çocuğu olmayan çok kadın gördüm. Genel olarak sebep yoktu olmaması için, onlar da sebep soruyordu ama yok sebep diyorlarmış , nasip işi sanırım .. yine de iyi bi doktor bulmak lazım.