Şimdi her iki göğüs ucumda büyük beyaz parça sol göğsümde de aşırı kızarıklık var. Antibiyotik başladık, garmastan krem kullanıyorum göğüs uçları için. Ama metal kapakları korkudan hiç çıkarmıyorum beyazliklar kabuk olacak sütüm kesilecek diye. Her süt sağmadan önce metal kapakları temizleyip takip ardına göğüs pedi takıyorum. Size sorum şu, internetten okuduğum kadarıyla göğsünüzü kuru tutun diyor ama ben metal kapağı taktığım sürece orasi hep nemli kalıyor. Metal kapağı cikarirsam göğsüm kabuklasip sütüm kesilir mi? Bilenler yazsin lütfen rica ediyorum.