Elif-3466 canın ben 18. Hafta da alışverişe başladım öncelikle dolap beşik nevresim takımı arabasını aldık. Sonra yavaş yavaş indirime girdikçe diğer eksiklerini aldım.
Bez,ıslak mendil, giyim, şampuan, pişik kremi ateş ölçer..
Alınacak o kadar çok şey var ki kız yazmaya üşendim 😂 şükür 30. Haftamda tüm eksiklerini tamamladım. Şu an 33+3 çantası da hazır