2kizannesi-
Kızlar 11. Haftadayım önceden de nefes darlığım vardı biraz ama o kadar fazla etkili değildi yani doktora falanda gitmiştim hiç bi sorunum çıkmamıştı. Şu anda çok zor nefes alıyorum bi anda bi derinden alıyorum rahatlıyorum gene aynı oluyorum hep bi derinden nefes almak istiyorum. Bebek baskı yapacak kadar büyük ve yukarda değil yani darlık yapacak kadar. Yardımcı olabilecek olanlar var mı acaba ne yapmam gerekir, doktora ayın 13ünde gidicem zaten söylicem o zaman