Mdnozl doktorun önermediyse sorun etme bence. Bana yaptırdı arkadaşıma yaptırmadı mesela . Ben de yaptıracağım günün gecesi dayanamayıp gofret yemiştim sağlık ocağı da yanlış ölçüm yapmış hal böyle olunca benim şeker yüksek çıktı, acil hemen dahiliyeye gitmen lazım dediler beni bi telaşlandırdılar eşim zaten görüp görebileceğiniz en panik insan bana o günü zindan etti , gittik dahiliyeye tekrar benden şeker yüklemesi istedi bu sefer glükozu daha yüksek , yaptırmıyorum dedim çıktım kendi doktoruma da yaptırmak istemiyorum şeker aleti edinirim sabah akşam kontrol edicem dedim tamam ama şekere dikkat et dedi tatlı yemeye ara verdim dengeli beslenme planı hazırladım falan hiç bi sorun olmadı. Sadece gebelik şekeri varsa eğer kontrol de suyun fazla oluyormuş herhalde doktorun da bunun farkına varır sadece yemene içmene dikkat et keşke ben hiç yaptırmssaymışım