Sibel_72 Oksapar iğnemi kullandım eşim kapağı kapatırken parmagına battı ? Acile gidelim mi yoksa bişi olmaz mı ?
Baharoloji Sibel_72 normalde belli sürelerde kan verilir ve bulaşıcı hastalıklar yönünden tarama yapılır ancak sizin iğneniz batmış zaten bulaşıcı hastalık durumunu biliyorsunuzdur ki varsa da zaten cinsel yollara bulaşıyor o yüzden hiç gerek yok